tapahtuu lastenhuoneessa joka päivä vähän... hiukan hitaasti tosin meikäläiseen makuun. Tänään oli kyllä väsy päivä, sillä armas kuopuksemme viihdytti äitiä ja isää rullaamalla 3m sänkyä päästä päähän niin pituus- kuin leveyssuunnassakin. Muutenkin mentiin aika myöhään nukkumaan kun isäntä sääti hyllysysteemiä ja tietokoneasennuksia (minkä johdosta meillä ei enää istuta koneella surffaamassa, meillä seisotaan) ja minä podin ähkyä ja inhoja ja huolestutavia supistuksia sohvalla. Vielä kolmelta seurailin kelloa ja mietin pitäisikö sittenkin soittaa TYKSiin. No en sitten soittanut.
Supistukset ovat helpottaneet suurin piirtein ja taisi olla joku yhdistetty ruuansulatusongelma ja vauvojenjumppatuokio höystettynä sopivilla harjoitussuppareilla. Olen nimittäin ollut huomaavani, että kun vaavit jumppaavat oikein kunnolla niin kohtu reagoi aika äkäsesti. Tää tietty voi olla monelle tuttu juttu, mutta mulla on ollut molemmissa aikasemmissa raskauksissa istukka etuseinässä enkä ole "saanut" nauttia läheskään niin mehevistä jumpista kuin useimmat tuntemani naiset. Toki tämä on taas näitä mun teorioita (ai miten niin korkea kynnys mennä TYKSiin?) ja saa oikoa mun harhoja ihan vapaasti.