Olen viime aikoinan ollut hyvin mälsä blogin kirjoittaja. Ei ole uutta tekstiä herunut ei. Perisuomalaiseen tapaan selitystä selitystä. Ensinnäkin olen ollut VÄSYNYT, toisekseen olen perannut jotain 10 jätesäkillistä tavaraa ja saanut jopa ulkoistettua niistä valtaosan tämän talouden ulkopuolelle, kolmanneksi ole siivonnut kämpän katosta lattiaan ja hoitanut kunnialla kuopuksen 2-vuotisbileet. Nyt on kuitti olo, mutta myös hyvin helpottunut olo. Enää ei joka paikka pursuile ja meillä on siistiä. Siipan sanoin vieraiden lähdettyä kun oli saanut juhlan sotkut siivotuksi: "Mä kun aattelin, että tästä sotkusta ei kyllä siistiä saa, mutta 45 minuutin jälkeen huomasin, että kaikki on ojennuksessa ja torppa on siistimpi kuin kertaakaan sitten elokuun..." On ollut vähän kiirus syksy siis. Alla hieman synttärihumua ja kakku, josta olen muuten aikas ylpeä, vaikka itse sanonkin :)

1039661.jpg
Makku, Siiri & Juho. Saimme todistaa myös kahden ensimmäisen ensipusua :)

1039663.jpg
Ja tässä tämä komeus! Ensi kerralla kokonaan suklaasta. Nyt siinä on mangohyytelöä kera suklaahyytelön, kerman, vadelmien ja tyrnien. M tykkäs vaan kekseistä ja suklaahyytelöstä.

1039662.jpg
Ei oikeen vielä puhaltaminen sujunut, mutta onneksi isillä on hyvät keuhkot (ei uskoisi!).