Tämmönen hupsutus piti tietenkin laittaa teille huviksi. Suattaapi olla jotain uuttakin tietoa joukossa. Joillekin.

  • Täytä omat kolmen kärkesi. Lähetä minulle ja muille ystävillesi, joiden elämään haluat kurkistaa!

    10 vuotta sitten, vuonna 1997:
    1. Olin erittäin sinkku ja paheellinen kuin mikä.
    2. Lähdin vuodeksi Ranskaan opiskelemaan Tours'in yliopistoon.
    3. Olin tyytyväinen päästessäni Suomesta pois.

    5 vuotta sitten, vuonna 2002:
    1. Minusta tuli kummitäti toisen kerran.
    2. Menin isännän kanssa kihloihin tapaninpäivänä (ainoa siipan omaehtoisesti ostama "joululahja" minulle)
    3. Valmistuin 7 vuoden opiskelun ja työskentelyn päätteeksi 31.12.2002


    Kolme vuotta sitten, vuonna 2004:
    1. Juho syntyi 8.6. "lääkärin määräyksestä" (ai miten niin trauma).
    2. Liityin Vauvakassiyhdistys Vaaka ry:hyn.
    3. Tie vei myös Mammakeitaalle ensi kertaa.

    Vuosi sitten, 2006:

    1. Minulla oli jo kaksi lasta.
    2. Vietin ensimmäistä kertaa vuorokauden erossa lapsista.
    3. Aloitin Tupperwaren konsulenttina pystyäkseni olemaan kotona mahdollisimman pitkään.


    Tähän asti tänä vuonna:
    1. Minulla on ollut JO kuusi lomavuorokautta kolmessa erässä.
    2. Kävin elämäni ensimmäistä kertaa Venäjällä, Sortavalassa, Haapalammilla ja Värtsilässä.
    3. Vauvastani tuli iso mies.

    Eilen:

    1. Siivosin takapihan!
    2. Otin päikkärit Makkun kans.
    3. Kävimme pimeällä iltakävelyllä koko perheen kera.

    Tänään:
    1. Nautiskelimme sunnuntaista koko perheen kera.
    2. Vietimme aktiivisen kaksituntisen Liikunnan ihmemaassa Juhon kanssa.
    3. Lötköttelimme sohvalla yhdes koos.

    Huomenna.
    1. Tars tehdä sämpyliä.
    2. Imurin täyttyy hurista.
    3. Tehdään reikätorni.

    Ensi vuonna:
    1. Opiskelijaelämä alkaa loppua.
    2. Suunnan etsintä alkaa.
    3. Vauva täyttää 3v. :(